CQB MILSIM projekti kasarmi4 K16 14.4 PERUTTU

Peli-ilmoitukset, airsoft-tapahtumat ja niihin liittyvä keskustelu.

CQB MILSIM projekti kasarmi4 K16 14.4 PERUTTU

ViestiKirjoittaja lexxu » To Maalis 30, 2017 10:09

Tapahtuma on testipeli tulevaa projektia varten, kaikille osallistujille ilmainen!
K16 ikäraja, kaikki alle 18 vuotiaat tuovat mukanaan vanhempiensa allekirjoittaman suostumuksen osallistumiseen sekä vastuunvapautuksen järjestäjälle!

Milsim tilanteita kassulle. 14.4. 12-17
-Min 10 pelaajaa max 20
-Hyökkääjät ja puolustajat arvotaan ennen jokaista erää noin 1,5:1 2:1 suhteella, hyökkääjiä tulee olemaan enemmän.
-Realcap : KANTORAJA - Puolustajat: 3 lipasta. Hyökkääjät: Erikoismiehet 4 lipasta ja Rivimiehet 5 lipasta. Ei laatikkolippaita!
-Hyökkääjillä 1-2 äänikranaattia käytössä per rundi (Emme käytä äänikranaatteja testipelissä!)
-Erät kestävät max 20 min.
-Jokaisen erän objektiivi arvotaan.
-Tehoraja 1,1J PELIKUULALLA. (EHDOTON RAJA!!!)
-Äänikranaatin heittäjä huutaa KRANAATTI ennen sokan irroittamista, näin turvaamme räjähdyksen vastaanottajan kuulon.
-Tapahtuman aikana Joensuu Airsoft Ry:n käytännön säännöt EIVÄT OLE VOIMASSA pelin aikana: Sokkoampuminen, pienistä koloista ampuminen , pum sääntö. (turvallisuussäännöt kuten offgame käyttäytimen edelleen voimassa)

Tilanteita:
-Pommi
-Hostage
-Terohunt
-Huumekätköt

Hyökkääjillä tulee olemaan 5 "erikoismiestä" ja loput tavan rivimiehiä.
Erikoismiehet:
Insinööri - purkaa pommin tai numerolukot
Oven murtaja - kantaa voimapihtejä ( ovilukot jotka riippuvat nippusiteiden varassa )
Lääkintämies - kantaa 5 kpl lääkintänauhoja
Räjähdemies - kantaa 2 kpl äänikranaatteja
Kilpimies - kantaa kilpeä

Milsim säännöt:
-Realcap kuulamäärät + kantojata.

-Osuman ottanut henkilö ei huuda osumia, osuman saatuaan kaadutaan maahan ja ruvetaan laskemaan rauhallisesti 60 asti. Minuutin aikana kaatunutta voidaan vetää tai kantaa muttei pelaaja saa itse liikkua, kaatunutta pelaajaa voidaan lääkitä sitomalla nauha hänen raajaansa. Sitominen vie 15 sek. Seuraavasta osumasta pelaaja tippuu kokokaan. Maassa makaavaa pelaaja voi puukottaa jolloin tämä tippuu kokonaan.

-JOS pelaajalla on liivit joihin on mahdollista laittaa suojalevy niin pelaaja saa liiviinsä punaisen nauhamerkin. Punaisella merkatun liivin omaava pelaaja voi ottaa yhden osuman liiviinsä ilman normaalia osuman ottamista, liiviin tullut osuma kaataa pelaajan maahan ja pelaajan on käytävä maassa joko mahallaan tai selällään. Pelaaja ei saa jatkaa pelaamista (ampua, liikkua, puhua) ennenkuin liiviin tullut osuma on kuitattu käymällä maassa. Tämän jälkeen pelaaja voi jatkaa peliään normaalisti, seuraava liivi osuma lasketaan normaaliksi osumaksi.

-Kuulakranaatit eliminoivat kaikki 2m säteellä sekä kaikki joihin kuulat osuvat, äänikranaatit eliminoivat kaikki 5m säteellä tai huoneistossa olevat (käytävät ja eri kerroksessa olevat portaikot eivät ole huoneita), äänikranaatit luetellaan "flashbang" kranaatiksi jonka seurauksena räjähdysalueella oleva pelaaja on tajuton ja poissa pelista erän ajan.

-Kaatuneet puolustajat jäävät paikalleen makaamaan tai istumaan lähimpää seinää vasten jos heidänkaatumispaikkansa on itselleen tai muille vaarallisesti tiellä, kaatunutta puolustajaa voidaan tutkia kopauttamalla tämän olkapäitä jolloin kaatunut joutuu antamaan heille ovikoodin/pommikoodin jos tällaista kantaa.

Erät:
-Jokainen erä kulkee samaa kaavaa. Molemmat osapuolet saavat aloittaa eripuolelta ylimmästä kerroksesta puolustava osapuoli valitsee kumpi kummalta puolen. Ennen peliä hyökkäävä osapuoli levittää varusteensa lattialle ( erikoismiesten tavarat, täydet lippaat, aseet, hanskat, suojalasit, päähinet, jne. Päällä saa olla vain liivit, vaatteet ja kengät).

-Pelin aloittaessa puolustava osapuoli lähtee juoksemaan kohti heidän päättämäänsä paikkaa piilottamaan, lukitsemaan tai aktivoimaan tehtävänsä. Hyökkääjillä on 5 min aikaa pukea ja pakata itselleen kaiken tarvitsemansa ja lähteä, Jos varustautumiseen menee aikaa yli 5 min niin se vähennetään heidän yhteisestä peliajasta tässä erässä. HUOM hyökkääjät eivät saa lähteä liikkeelle ennenkuin jokainen joukkueen jäsen on pukenut ja varustautunut täysin / siihen mitä on valmis käyttämään pelin aikana.

-15 minuutin aikana hyökkääjien on löydettävä kohde ja suoritettava tehtävä.

-Hyökkääjien kesken jokaisella pelaajalla on YKSI lisäelämä jonka voi käydä respaamassa oman tukikohdan ikkunalaudalla.
As I walk in the valley of the shadow of death, I fear no evil, for I am the baddest motherf*cker in the goddamn valley.
Avatar
lexxu
Vanha parta
 
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 28, 2012 22:42
Paikkakunta: Joensuu

Re: CQB MILSIM projekti kasarmi4 K16 14.4

ViestiKirjoittaja Julle5566 » Ke Huhti 05, 2017 11:27

Mihin osioon peliin voi ilmoittautua?
Julle5566
Uusi tyyppi
 
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2017 11:16

Re: CQB MILSIM projekti kasarmi4 K16 14.4

ViestiKirjoittaja lexxu » Ke Huhti 05, 2017 22:06

Julle5566 kirjoitti:Mihin osioon peliin voi ilmoittautua?


Riittää kun tänne vaikka heittää että on tulossa. Ensi viikolla koitan linkittää kaikkien eri paikkojen osallistujat yhteen listaan niin tietää montako on tulossa.
As I walk in the valley of the shadow of death, I fear no evil, for I am the baddest motherf*cker in the goddamn valley.
Avatar
lexxu
Vanha parta
 
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 28, 2012 22:42
Paikkakunta: Joensuu

Re: CQB MILSIM projekti kasarmi4 K16 14.4 PERUTTU

ViestiKirjoittaja lexxu » Su Huhti 09, 2017 21:33

Liian vähän kiinnostusta pelaajilta, 3-4 pelaajaa ei riitä tapahtuman järjestämiseen.
As I walk in the valley of the shadow of death, I fear no evil, for I am the baddest motherf*cker in the goddamn valley.
Avatar
lexxu
Vanha parta
 
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 28, 2012 22:42
Paikkakunta: Joensuu


Paluu Pelit ja tapahtumat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron